aloha!

nu blir det ett litet gulligt godnatt inlägg! varit ute nu på kvällen med Johannes,Glenn och Joakim! Trevligt men kallt. Nu ligger jag i sängen och smsar med älskling. vi planerar morgondagen :P jag ska ju till kuratorn kl. 1 så jag har svårt att ta mig hem så jag e hemma vid typ tre  för då ska han komma. Hahah han ska gå en mil! från löberöd och hit. skadeglädje (A)
En konstig sak: jag hitta en tandpetare i strumpan när jag tog av den :S
en rolig sak: jag slipper halva skolan imorron och på fredag !
en tråkig sak: jag fryser som in i bomben!
hahahha liiiite komiskt med bilden där va? ;)
nu ska jag sova så gott , borde ni också göra! pussar på er !

Kommentarer

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara vi kan se)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0