Day 29 - A photo of Justin Bieber you’re obsessed with ,Day 30 - What Justin Bieber means to you

Gör två samtidigt så ni slipper läsa om de sen :)
Hur skulle jag kunna välja ?
Dom två första är bara överdrivet fina och den sista är så jävla fin. Han ser så glad ut och when he smiles, we smilies.
'
'
Så, vad Justin betyder för mig
Dom flesta "beliebers" skulle väl säga att han betyder allt för dom, att han är hela deras liv.
Men de är han inte.
Han betyder mycket för mig, mer än jag någonsin trodde att en kändis skulle göra, men utan honom skulle jag fortfarande ha samma vänner, samma familj och vara samma person.
Men att hans musik finns hjälper så mycket, när man är ledsen kan man bara lyssna på någon av hans låtar så blir man glad. De är helt seriöst så.
De går inte en dag utan att jag lyssnar på hans musik, samma musik som jag lyssnat på i ett år utan att tröttna, och jag kommer garanterat inte tröttna.
Tack vare Justin vågar jag tro på mina drömmar.
Never say never right ?



Kommentarer

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara vi kan se)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0