DAY !

Bild på mig och Evelina sen vi var små. Jag är den brunhåriga dårå :)


Idag vaknade jag typ halv tio, gick upp, käkade, blabla,
sen kom några hit och käkade, sen stack farmor och dom ut och jag tog typ de lugnt,
sen åkte vi till en kyrkogård.
Pvg dit gick vi in i en godisbuss, hade sjukt mycket godis, men kändes typ som om någon skulle köra iväg med mig.
När vi varit i kyrkan gick vi till donken.
Fan vad tjockt men ja,
och jag beställde en mellan dricka, mellan pommes och en hamburgare,
och de tog sjuuuuukt lång tid,
så han kille bara "känns de bättre om du får en stor dricka och en stor pommes" jag bara "okej"
och så väntade jag typ 10 minuter till och så kom han med hamburgarna
och han ba "vill du ha en glass också" jag bara "nej tack" och han bara "kola eller choklad?" och jag bara tänkte vafan jag vill inte ha en glass :O
Så nu har vi ätit, men jag orkade inte äta allt så farmor åt hälften .
HAHA
Creds till alla som orkade läsa ♥

Kommentarer

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara vi kan se)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0