*gääääsp*

gud jag e trött som in i helvete! jag känner hur onödigt det känns att vakna imorron tidigt på morgonen för att gå på tre lektioner som jag dör på, varje lektion är cirka EN TIMME lång! nä fyfan! fast jag kan iofs inte skippa dom "/ blöööööh! nu ska jag bädda ner mig i min lilla kalla säng, frestande? nej, lite kanske men det e bara för jag ska värma upp den.Just det, idag har jag tränat, och det gick åt skogen ! (träd!) jag fick ont i foten såfort jag började springa sen lyckades jag bara vara med på slutet (aa)
och nu nös jag precis, så prosit till mig själv ! x)
hahah jag e så trött så det e galet! godnatt!
jag ser lagom vaken ut på denna bild!

Kommentarer

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara vi kan se)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0