gla´påsk!

glad påsk alla läsare! hoppas ni har haft det lika bra som jag, johannes kom vid typ halv ett sen gick vi ut och kom hem halv fyra och jag skulle iväg fyra så blev lite mys sen byta om.verkligen tråkigt att inte kunna mysa mer men får ju va glad för det lilla det blev han kommer ju trotsallt imorron också så ! sen var det påsk fest hos min gudmor med god mat och spel. så nu ligger jag i min äckliga säng, hård och kall med datorn i knäet och en stor fet mage! och jag skojar inte när jag säger att jag har stor mage, den e feeeet! undrar vafan som har tagit till mig, aja äpplediet börjar på måndag! ska fan få bort mitt äckliga fett! gud jag e så trött på att veta hur tjock jag e! sen ska jag måla imorron och göra no arbete m.m , taskigt att få no uppgifter över ett lov! aja ska nog inte waina, godnatt sweeties!
lika vacker som alltid!

Kommentarer
Postat av: Katarina (32 år)

DU ÄR INTE FET! Du är vacker och ursäkta mig men när du kallar dig fet som är smal! Kallar du andra feta! Jag bara hatar när flickor säger att de är feta när de är smala! Hur tror du andra känner sig då! Ps. du ska inte börja med ÄPPEL DIET i din ålder! Det är onyttigt för dig för att din energi sjunker! Jag vill inte låta som en mamma men gör inte det! Kalla dig inte fet för du är inte det och fast du skulle vara ska du inte börja med en diet vid 14 års ålder.

2011-04-25 @ 12:12:10

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara vi kan se)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0