hallåe!

halli hallå, sitter i soffan och kolla på tv. idag har johannes varit här, han kom klockan typ halv nio imorse !så ja jag hr nog varit vaken sen typ kvart i nio. vi låg i sängen och myste till cirka halv elva då vi bestämde oss för att gå ut med omega i mer än en timme !! efter det kom vi hem och arbetade ! D:  vi slipade stolpar som jag ska olja imorron innan jag åker på filmkväll hemma hos johannes med axel med flera. nu ska jag ta frusna bär att mumsa på ! :D
hihi bild från gothia när vi vunnit någon final typ 16dels eller något :P

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag vill verkligen ha en fin design på min blogg så jag undrar om du kan göra en åt mig? :)

2011-04-19 @ 09:25:28
URL: http://www.rebeccaleontine.bloggplatsen.se

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara vi kan se)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0