heeey

hej, jag vet att jag uppdaterar lika bra som en gris är snygg.
men asså ja jag har en ny laptop som sagt men vi ska fixa lite saker på den. typ rensa hela datan så den inte är så seg som den är nu och därför bloggar jag inte. men nu sitter jag i skolan och har tyska så då kan man ju allt passa på ! :) jag har sånt här avtal att jag inte behöver jobba i tyskan så därför gör jag inte det ! :)
idag kommer johannes( jippi!)  och ska äta tårta (A) mihiihhihihihi tjockis där jag vet !
hmm asså jag funderar på en sak, som jag tänkte att ni skulle hjälpa mig ! tycker ni jag ska skaffa egen blogg igen? asså jag funderar skiiiit mycket på det men e aldrig riktigt säker :s
hhahahah seriöst jag sitter och låtsas jobba bara för att verka duktig , e jag inte smart !? :O
aja nu ska jag göra något annat, typ spela spel eller något :P

Kommentarer

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara vi kan se)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0