home

nu e jag hemma efter en halv dag hemma hos johannes! när jag kom fick jag presenter(!!) som jag lägger ut bilder på sen när jag tagit några, efter det kollade vi på tv, älskling e så mysig så när han märker att något läskigt kommer hända typ kramar han om en hårt ! sedan fick han springa till ica och handla , jag följde inte med pga mitt dåliga knä. När han kommit tillbaks blev jag kock och lagade pasta gratäng! och när maten precis blivit färdig gick brandlarmet !!!! och seriöst det var knappt någon rök överhuvudtaget! sen skulle vi tvunget äta efterätt, glass med varm oboy, låter kanske inte suuuper gott men det var jäääädrans gott faktiskt! men oboyen måste vara varm, annars e det inte gott ! sen blev det ännu mer film och massa mys, sen skulle man hem tidigt och nu sitter jag här i vår hårda tråkiga soffa och har tråkigt !!!

Kommentarer

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara vi kan se)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0