whata fuck !? :O

asså folk som ställer upp i talang e ju sjuka i huvudet ! såg ni han med glaset i ansiktet (krossat glas som han tryckte ner huvudet i med en kille stående på honom! ) sen en spikmatta med markolio åvan på och han e ju fan tjock ! :O
hahah han borde dött ju! men ändå så jäääävla coolt!
imorron ska jag cykla till älskling sen ska han följa med mig,mamma,pappa och syrranoch kolla på Scream 4 !seriöst en skräckfilm !
och jag HATAR skräckfilm! jag kommer dö, därför älskling ska med så jag inte dör lika mycket (aa) där var jag ju fan riktigt smart !
och btw: en 13 årig kille sjöng precis i talang, omfg! jag tror jag dör, fyfan va bra han var ! svensk justin bieber?
hahhaha nä kanske inte men han va så jääääkla bra !

Kommentarer
Postat av: nathalie björklund [16 syskon]

haha jag såg börjanb av talang men det du berättade om missade jag, ska kolla det på tv4.se ist ;)

2011-04-15 @ 22:24:04
URL: http://sprayer.blogg.se/
Postat av: elina

allt bra med dig sötan?:D

2011-04-15 @ 22:27:07
URL: http://jonssonbarn.blogg.se/

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara vi kan se)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0