10 SAKER NI INTE VISSTE OM MIG.

• Jag har väldigt svårt för att bli kär, men när jag blir kär blir jag de ordentligt.
• Jag hatar rosa på kläder, men älskar de som färg.
• Utan min famlij och mina vänner skulle jag inte klara mig.
• De godast som finns att äta och dricka är choklad och mjölk.
• Just nu saknar jag en person så mycket så de gör ont.
• Shoppa är de roligaste som finns men jag har aldrig några pengar för att jag köper för mycket saker.
• Jag hatar tystnader, så lyssnar alltid på något eller har tvn på när jag är ensam.
• Jag tycker Sverige suger och ska flytta här ifrån när jag fyller arton.
• Jag vill bli fotograf.
• Jag hatar att gå till frisören och blir aldrig helt nöjd.
Helt random saker, men jaja :D

Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Alltid kul med lite fakta :)

Är så sugen på choklad, känns som det var hundra år sen jag åt det :o

2011-08-21 @ 20:51:57
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara vi kan se)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0