FYFAN!

okey jag brukar inte kunna bli så här sur över en sån här grej men nu gick det fan över gränsen!
så jävla trött på folk på facebook som skriver :

jag: var det inte du som hata sverige?
person 1: jo
person 2:Skyl nt på Landet ''Sverige'' Skyll på Araborna och alla utlänningar det e dom Som förstör Sverige ju...
jag: tack?
person 3:DET E RÄTT VEM FAN DU NU E ROBIN DET E RÄTT PRECIS SÅ DET E UT MED DOM JÄVLARNA !!!
jag:ASSÅ NI HELT JÄVLA STÖRDA I HUVUDET ELLER? BARA FÖR ATT KANSKE EN ARAB E DUM ELLER NÅGOT SÅ MÅSTE NI GÅ PÅ ALLA UTLÄNNINGAR? NI HAR FAN UTLÄNNINGAR SOM KOMPISAR,ELLER I KLASSEN ELLER NÅGOT! VAFAN SKÄRP ER, FUCKING RASISM!


sånt stör mig som fan när folk sitter och påstår att allt e utlänningarnas fel och att dom inte ska få va i sverige! vafan ingen äger världen dom har rätt att få vara var fan dom vill!och seriöst det är inte bara utlänningar som gör fel det är alla ! jag e halvt utländsk sånt här bland annat får jag höra ofta och jag säger inget för att dom gör fel och jag bryr mig seriöst inte för om man säger så måste man ju fan va riktigt körd ! dom kan få va hur jävla dumma dom vill jag tänker inte hindra dom, men vissa gånger känns det riktigt mycket och dom gånger kommer såklart .


fan pallar inte skriva mer om det nu. ska äta glass. haha . hejdå. puss.

Kommentarer

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara vi kan se)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0