They say life is what you make it, but the truth is life is what makes you.

hellu! sitter vid den "nya" datan som vi satt in på lucas rum vilket betyder att tv-spelet ska in på mitt rum. förhoppningsvis kommer vi uppdatera oss och inte ha kvar vårat gamla dåliga ps2!Både jag och Lucas vill ha Xbob360.


Iförrgår var jag hemma hos johannes och sov där. vi möblerade om så nu har jag två stora feta bulor på armarna ;)  nä skoja bara var inte så mycket att göra. sen efter det käkade vi och kolaade Big Bang theory, love it !
Sen somnade vi sådär vid halv fem.
Sen dagen efter fick jag spela Brink, love that to! skit kul spel, ska tvinga johannes att låta mig spela fler gånger!
sen stack vi till martin med hans mamma så blev det grillat och yatzy, mums!
och nu sitter jag här vid datorn och ska installera sims ! inte spelat sims på årtal så vi får väl se hur bra jag lyckas ;)


puss!


Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken TSM spelar du?? :))

2011-08-08 @ 15:27:57
URL: http://mylifeandpictures.blogg.se/

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara vi kan se)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0