Dagen eller ngt ^^

Hej hej
Just nu ligger jag i sängen och tänkte berätta lite om dagen,
Igår åkte jag till min kompis, sovit där inatt, trevligt ! Idag var vi på bio och såg Trassel, haha. Fans typ ingen annan som ingen av oss sätt så vi såg den. Den var väl helt okej. Inte jätte bra, inte jätte dålig.
Inatt så drömde jag en konstig grej, haha
Jag, Mathilda Matilda Johanna och Steffi var på Justin Bieber konsert. Varken Steffi eller Mathilda gillar Justin så märkligt att dom var med, men när vi gick in så stod Paow där och delade ut typ trä bitar och sånt till alla som gick in och de var skit mycket folk. Vet inte varför man hade trä bitar men de hade man, och sen gick vi fyra och satte oss på golvet, och då var de inte mycket folk längre, och vi hade två skit stora godisskålar så vi satt på golvet och käkade godis och kollade på Justin Bieber konsert. Sen mellan låtarna så fick vi typ ryket och sprang in bakom scenen, inga vakter eller något, och sen gick vi typ i en korridor och så bara kom Justin där och så fick vi hans autograf.
haha sen vaknade. Intressant för er att veta vad jag drömmer va?

Kommentarer

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara vi kan se)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0