^^

hejhej hemma från musslan, vi käkade snacka prao sen spelade vi wii, och vi hade så jävla kul i skolan idag, heeeelt galet! vi typ gräääät så mycket vi skrattade och amanda kommer antagligen lägga in en bild på mig från lektionen någon dag så ni får ju se hur roliga jag var ;)
nu ligger jag i sängen helt utmattad eftersom jag precis varit ute och sprungit eftersom jag knappt kan träna så får jag springa istället :)
hatar att jag inte kan träna men så e livet ibland tyvärr !
och nu har jag i tankarna att försökta tigga till mig en sån här för att jag antagligen inte kommer få en onepiece  som jag vill ! :(
som ni ser liknar den onepiece helt och hållet men heter daffedress är lite billigare, "daffedressen" hittar ni här !
HÄR!
puss och kram skumbanan!
xoxo Stephanie!

Kommentarer

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara vi kan se)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0