gissa vem som bloggar!

hihi nu e det anonym som bloggar ! ni lär nog fatta vem det är sen ! :D hahah jag har världens sämsta humor jag vet !
helgen och dagen har varit väldigt nice!!
i lördags,söndags och idag har jag varit med jhon :) vi har kollat film,och skrattat och pratat :) men nu har jag kommit hem och sitter här och ägnar mig åt bloggen :) ska snart fota ett halsband Jhon lånat ut till mig, det e SKIIIIIT snyggt! jag älskar det ! sen målade jag hjärtat i hans färg så det skulle bli lite speciellt :)
här e MASSOR med bilder på halsbandet:

hihi där ser ni att hjärtat e grönt !



.jag.älskar.detta.halsband.!.



och en egobild (A)



och min hund





nå vad tyckte ni om halsbandet? :D




Kommentarer

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara vi kan se)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0