Home, eller jag från stan iaf (:

Hejsan bitches, (paow style) haha
Nu sitter jag hos farmor och ska snart iväg, haha
idag åkte vi skridskor, så grymma vi var ändå, vi spelade ishockey och vi ägde jag lovar, (:
Sen åkte jag och steffi med alla hem, lämnade skridskorna i skåpet och sen in till Lund igen, exakt som Steffi sa, hah

Så här grymma var vi :


Så här söta var vi:


Och så här flög vi ibland:


Haha den som flyger på sista bilden är typ som jag trillade hahha öppet mål och jag trillar på mina kärringskridskor på taggarna, så jävla grym (:

XOXO AMANDA


Kommentarer
Postat av: Stephaniie!

hahahha amanda du ramlade inte riktigt så, du skulle tagit bort den vit och blå personen så hade det blivit rätt ! ;)

2011-02-02 @ 22:01:24
URL: http://stephanieochamanda.blogg.se/

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara vi kan se)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0