Stephaniie här!

hej ja gissa vem som bloggar! jo jag ;) klockan åtta ska jag och resten av familjen parkera oss vid tvn och kolla på tv för jag tyckte vi aldrig gör något tillsammans så jag har förbjudit dom till att göra något annat :D
sen när melodifestivalen e slut ska jag ut med revinge pojkarna :) hahah låter jättetöntigt men det e jättekul! nu när sid(joakim)  e frisk är det ett extra + för honom har jag inte träffat på tusen år sen känns det som ! innan kunde han och jag bara sitta på skolan och snacka i typ fyra timmar utan att tänka på tiden alls! :O
nu sitter jag och tävlar om en dildo, tjejen som kom på den här tävlingen e ju sjuuuukt jäävla cool ! :D
nu ska jag fastna i det puss !
xoxo Stephaniie

Kommentarer

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara vi kan se)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0