hejsan !

hejhej, stephanie här! mitt första inlägg i bloggen så det blir lite info om mig sen vad som händer just nu ! börjar med info såklart!
Jag heter Stephanie då och jag fyller femton den femte juli ! jag älskar fotboll, spelar då såklart också i södra sandby if! jag spelar även handboll men är en total nybörjare ! jag e singel , så vad väntar du på?;) hahha nä skojja bara men jag tror på att det finns den som är helt rätt för en ! jag e väll en snäll tjej tror jag, jag vet inte själv men ta reda på det själv vet jag ! :D finns på min egna blogg : www.sarastephaniie.blogg.se eller på sarastephaniie på bilddagboken, har även facebook men den e personlig ! vill ni på något sätt nå mig så mejla till bloggen då ! och skriv då att det e till mig ! då mejlar ni : [email protected] !
vad jag gör just nu:
jag sitter och kollar på handbolls match mellan svergie-kroatien ! väldigt intressant ! nu ska jag fixa med andra saker !

Kommentarer

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara vi kan se)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0