hittade en sak....

hittade precis vad min syster tyckte om händelsen igår under matchen läs gärna :

Nu vet jag varför jag inte håller på med fotboll osv, jo för det är farligt! Min syster är en fotboll- och handbollspelare och spelar fotboll på hög nivå. Hon har idag spelat match eller kupp och fick under en av matcherna ett knä i ryggen.

 

Nu stod min syster i mål vilket hon gör lite då och då. Den här jävla personen Skrikandes som knäa min syster i ryggen har fått henne att åka in till akuten. Hon har sedan händelsen upplevt illamående och smärta i ryggen där den träffa. Så den här "smarta" tjejen då som satsade på mål har kanske skadat min systers njurar! Ja jag ska inte lägga mig i vad som händer mellan de två tänker vissa men det är fan min syster! Och skulle det vara så (worst case senario) att njurarna slutar fungerar så får inte jag donera eftersom att jag har haft cancer! Skrikandes

 

Jag som är utav en kanske lite väl negativ natur tror ju såklart alltid på det värsta så var tvungen att ringa Astica och älsklingen för att kunna lugna ner mig och försöka se det positivt.

 

Haha just det jag har ju inte berättat de roligaste än!

INGEN AVBLÅSNING, FRISPARK, GULT KORT, NADA gjordes av dommaren! Kanske för att min syster inte la sig ner och kved som hon borde men man tycker ändå att folk borde se lite mer NOGGRANT om vad som händer!



lite aggresiv är hon !




Kommentarer
Postat av: Hny.



vilken fin blogg du har!

Kolla in på min blogg och

följ mig via bloglovin?

Ska följa dej iallafall för

din blogg var jättebra! :)

2011-01-24 @ 17:21:30
URL: http://hnny.blogg.se/

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara vi kan se)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0