Natti natti (:

Hejsan alla söta.
Idag har jag inte gjort mycket, varit sjuk ju. Typ kollat på film och sen nu ikväll skulle vi tydligen till farmor och äta så då var de bara att hänga på. Sen när vi kom hem badade jag. Väldigt skönt (:
Jag måste verkligen sluta färga mitt hår, de blir hel slitet. Eller de är. Fast innan i lördags var de faktiskt längesen jag färgade de,
jaja nu dillar jag bara om random meningslösa saker,
Imorgon ska jag och Snäckan göra shorts, Snäckan är då Steffi liten och jag är Musslan, fett va?
Ja tror jag har någon sjukdom också, typ alltid vara trött, hur mycket jag än sover är jag fortfarande trött så jävla jobbigt.
Nu ska jag läsa lite, jävla svenska bok :S och sen ska jag faktiskt sova, måste ju orka till skolan imorgon :)
Bild från facebook, därav kvaliten :S

Bild på min bebis, :D
Försöker övertala Steffi att han ska vara med i headern som jag ska göra när jag får tillbaka min dator och då säger hon att ifall Justin ska vara med ska Christiano Rondaldo vara med. INTE OKEJ !
Nej men nu ska jag dra
Sovgott !

Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker om din blogg! den är asbra!:)

2011-01-25 @ 02:07:25
URL: http://justiner.blogg.se/

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara vi kan se)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0