75 frågor !

1.är du kär? - nej :)
2. har du snusat? - nej usch!!
3. har du fimpat en cigg på nån annan? - nä verkligen inte !
4. har du legat i sängen bredvid en tjej? - ja, 
5. har du blivit dumpad? - ja, har nog alla
6. har du blivit slagen allvarligt? - nej!
7. tar du droger? - fuck no!
9. har du pussat en kille? - ja, hallå?
10. hatar du någon? - klart jag gör !

11. älskar du någon? - ja, fru -v- fru!
12. har några av dina vänner svikit dig? - jaa tyvärr
13. har du djur? -ja min älskade tax
14. har du legat brevid en kille i sängen? - ja  
16. gillar du orange? - ja visst
18. har du nån sjukdom? - nej inte vad jag vet 
19. har du skämt ut dej för den du gillar? - hahaha åh fan att jag har!
20. har du en gris? - nej, men en liten gullig kultin hade inte skadat!

21. har du en plattång? - ja en halv trasig
22. har du en bror? - jupp
23. har du sjukt bra humor? - den är bäst!
24. är du brunett? - jadå!
25. gillar du att stå i duschen flera timmar? - älskar det!
26. röker du? - neej
27. har du en hund? - ja!
28. har du skilda föräldrar? - nej,gifta i 20 år 
29. har du gått på simskola? - med skolan typ i 2:an
30. har du sagt bög till en kille? - flera gånger om på skoj

31. har du sagt fitta till en tjej? - ja
32. har du fuskat? - nej jag är en grym vinnare,vinner alltid behöver inte fuska ;)
33. har du en teve på ditt rum? - ja
34. har du lunar? -
35. har du MSN? - jaa
36. har du en syster? - ja
37. har du bruna ögon? - ja det har jag 
38. gillar du att fota? - beror på vad
39. har du sett dig själv brinna? - nej

40. hjälper du dina vänner? - ja!!
41. gillar du tacos? - nej verkligen inte.
42. tycker du att du är söt? - nääää!!
43. har du dansat? - NEJ!
44. har du spelat fotboll? - Gör fortfarande
45. tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? - njaa..ibland 
46. kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? - skulle jag säkert 
47. har du ätit sniglar? - nej
48. äger du en locktång? - ja
49. gillar du att tugga tuggummi? - ohja

50. borstar du tänderna varje morron och kväll? - men uuuh vem gör inte?
51. gillar du kläder? - ja det gör jag.
52. hatar du falska vänner? - ja vem fan gör inte !?
53. gillar du räkna matte? - hatar skiten 
54. älskar du någon nu? - ja
55. har du gråtit inför en vän? - vet faktiskt inte
56. kan du sjunga? - nejnej 
57. har du sett nån död? - på film har jag.
58. säger du vad du vill? - ja oftast
59. svär du mycket? - ja, speciellt när jag blir sur 

60. vad är ditt hela namn? - Sarah Stephanie Beckvid 
61. kan du tala spanska? - haha nej
62. - är du kortare än 1.60 -  nej
63. älskar du sommaren? - jaa
64. älskar du vintern? - njaa ibland gör jag det. 
65. har du mer än 6 par skor? - jaa
66. brukar du sjunga när du är i duschen? - när jag är ensam hemma
67. har du hoppat ut ifrån ett fönster? - ja
68. har du mer än 3 par mjukisbyxor? - aah 
69. gillar du att städa? - ohnej

70. gillar du att sova länge? - älskar det
71. har du vart med om en olycka? - kanske.
72. är du förvirrad? - inte nu 
73. har du mer än 6 par byxor? - aa
74. har du förlorat en vän? - ja
75. gillar du att shoppa? - ofc jag gör

Kommentarer

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara vi kan se)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0