AWESOME NIGHT WITH AWESOME PEOPLE

( hur jag såg ut på konfirmations festen, hehe, mongo bild)
Igår vi halvfem träffade jag Johanna & Oskar i Lund
Vi köpte godis och skulle sen ta tåget som gick 51, men inte fan han vi de. Tåget började rulla när vi stod på perrongen.
Vi satte oss då och väntade på nästa tåg som gick 20 över, och så vänder vi oss om, och ser att tåget är på ett annat spår. För tydligen så gick inte alla tåg på samma spår, så då sprang vi satan, men vi hann inte.
Efter de så hade vi lite damp för vi lyckats missa 2 tåg, ( Oskar lyckades med 3 ), vi gick till espresso house och sen när vi skulle tillbaka till tåget så hittade vi Samuel som stod och snacka med vår Konfa präst Gunhild. Litta cepe.
Sen när vi finally kom hem till Samuel väntade vi på Bea och när hon tillslut kom så grilla vi.
Precis innan vi började kolla film ringde vi till Maaaange och han kom. Sen kollade vi Inception. Faktiskt skit bra.
När vi kollat klart på den så var klockan typ tolv så vi gick ut lite och så, hoppade rundor och gick in i en läskig skog. Gick till en sjö och lite sånt. Efter de stack vi tillbaka till Samuel och kollade på Matrix. Fattade inte riktigt vad den handlade om, var sjukt trött, så Samuel puttade på mig hela tiden. 
När den filmen var slut, följde vi Mange hem. När vi kom tillbaka efter de var jag suuuuper pigg, så då spelade vi lite LOL och sen började vi kolla film. The last song , fast vi såg aldrig klart den utan gick och la oss. Vi snackade lite och så och sen somnade vi typ halv fem. 
Vid typ 10 kom Beas päron och hämtade henne, alla var skit trötta så ingen orkade gå upp. Alla somnade igen och vi vaknade sen vid halv ett. Vi kollade klart The last song och sen tog jag och Johanna tåget hem igen.
SJUKT BRA KVÄLL OCH NATT OCH ALLT,
Fan vad jag saknar KONFA 11



Kommentarer

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara vi kan se)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0