CSI

tjo ligger i soffan och kollar CSI XL , vet inte varför dom döpt det till Xl men antaligen för att det håller på i typ 2 timmar.faktiskt rätt bra, killen nicky som är med i själva teamet har blivit levande begravd och nu letar alla efter honom. de hittade han som grävde ner honom men han sprängde sig själv i luften. bra beskrivning va? och precis så fick de något liiiitet spår från tummen på han som sprängde sig själv, hmm psyko ? 

ja nu till det lite roligare,träffade några engelsmän i spanien, snackade precis med en av dem och han satt och använde sig av google translate för att kunna prata på mitt språk,gulligt? ialla fall så skrev han: den vara fin kär? jag bara...wtf? sen tvinga jag han att börja med engelskan igen för seriöst, google translate suger !en sak till som suger, att jag inte har något att göra på dagarna för jag inte kan ta mig någonstans ! seriöst fast i huset typ ?jo jag har faktiskt bakat kärleksmums,sjukt små men det går väl ?
ja det får det faktiskt för dom var ändå rätt goda! men nu ska jag återvända fokusen på programmet börjar bli spännande !!!

Kommentarer

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara vi kan se)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0