FEST HOS MANGE!

kom precis hem från att varit på Amandas konfa fest, av mig fick hon ett armband och justin bieber lila örhängen ! heheh fick min present av johanna idag också, 2 par örhängen och en tröja, tröjan e liten som in i helvete! men jag kan använda den :)

asså fatta tråkigt jag har det ! jag bara sitter hemma och kollar tv och sitter vid datan,seriöst hade varit bättre om mina kompisar hade kunnat ta sig ut hit liksom! men nu kan dem inte det så jag har tråkigt som in i bomben, ska nog laga middag eller något, vet inte riktigt !

jaja har ialla fall kommit fram till att jag ska klippa mig såhär:




ja som ni ser så är det rihanna som haft frisyren, så det e ju inte säkert det kommer passa mig men om det passar mig kommer jag sätta i slingor, som e ljusbruna eftersom mitt hår är mörktbrunt. sen på onsdag när jag fått mina pengar ska jag be pappa hjälpa mig beställa hem en Ziperall till mig en rosa med mitt namn på en sån här fast detta är bloggaren annies ziperall:


Passar utmärkt till:
pyjamaspartyn
yoga
långrandiga stunder
matkrig
charader.


Kommentarer

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara vi kan se)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0