FILM!

shoo bre vad händer jaooo!

nä bara skojja inge sånt snack för mig inte , sitter hemma med syrrans pojkvän. han ska hyra film bryr mig inte riktigt om vilken :)

idag var jag duktig och lagade mat till mig och jens och snart har jag druckit en och en halv liter cola ! hehe tjockt men what ever !

sitter och webbar med Liam nu ialla fall, han hade en skit cool sombrero från spanien, eller ja lite komiskt cool liksom. imorron blir det in till nova med johanna och shoppa lite innan vi drar och kollar på Harry Potter ! ah  sjukt taggad, kirre som såg den  idag sa att den var skit bra så man liksom bara mer pepp !
jaja nu ska jag återgå till family guy, haha fan kul skit !!



Kommentarer

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara vi kan se)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0