HELUU

hej hej nu bloggar jag igen! sitter i soffan och kollar 2 1/2 män och chattar med lilla liam.Liam är en av killarna från England som jag träffa i Spanien, trevlig liten pojke ! rätt charmigt att han försöker prata med mig på svenska med hjälp av Google Translate, han skrev :tack och du är mycket passa!
vet inte riktigt vad han mena med det X)

ialla fall, somnade halv sex imorse vaknade tolv så jag har inte gjort så mycket idag, passat lillebror,städat sånt smått liksom ingen stort alls . blir väl ta det lugnt ikväll också, asså jag saknar ju skolan lite bara för att då har jag något att göra på dagarna vilket man annars inte har i jävla revinge ! åh revinge kan försvinna så jag kan flytta till sandby, eller lund !



Kommentarer

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara vi kan se)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0