SO WHAT!?

Hej hej, sitter fortfarande i soffan surprise? nä kanske inte. ialla fall så tittar jag på star wars, vet inte vilken men  anakin ville att dom skulle sätta ner skeppet så säger obi wan nej och man ser på anakins men att han bara fuck off typ. lite kul faktiskt eller inte ? jag vet inte jag bara la märket till det !

hittade lite rolig fakta som jag känner att ni skulle bli glada av om ni råka ha en dålig dag :
1.100 personer dör årligen till följd av att ha satt en penna i halsen.
2.Alla isbjörnar är vänsterhänta.
3.En struts öga är större än dess hjärna.
4.Under ett år sväljer du 14 insekter medan du sover.
5.Varje år dör det fler människor som blir sparkade av åsnor än som omkommer i flygolyckor.
6.Greklands nationalsång har 158 verser. Ingen har hittills lärt sig alla verserna utantill.
7.Det var en dansk som uppfann inbrottsalarmet, men tvärr blev det stulet innan han hann ta patent på det.
8.Det vanligaste ordet världen över är okej. Det näst vanligaste ordet är Coca Cola.
9.Internet består till 61% av porr.
10.Den bok som utgivits i flest upplagor, förutom Bibeln, är Ikea-katalogen.



vissa kanske inte är jätte roliga men den översta tycker jag e lite lustig asså inte kul så för att folk dör utan varför man får för sig att svälja pennan från första början liksom men ändå synd om dom som dör pågrund av det !

btw titta vad gullig bild jag hitta på Google!


en tax valp , åhh dom e sååå gulliga! älskar valpar nästan alla valpar men inte alla finns ju vissa som verkligen inte e fina! men det e bara dom som sedan tävlar om världens fulaste hund typ Xp


Ciao !


Kommentarer

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara vi kan se)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0