Spanien (L)

fyfan vad jag älskar spanien! har precis kommit hem, vi kom två förlorade på straffar i finalen! -.-



Första dagen:
när vi kom fram efter 29 timmar i en buss så fick vi våra rum, jag fick dela med matilda och dalia.hotellet sög seriöst apa! men jag ska inte klaga. vi hann bara upp på rummet och slänga väskorna innan vi bytade om och sprang ut i poolen! poolen var nog det bästa med hotellet!

Andra dagen: vi hade inga matcher så vi hade träning på stranden istället. vi sprang intervaller på stranden barfota i 35 grader på ofin kornig sand så jag har feta blåsor på fötterna!

Tredje dagen:första matchen mot trelleborg , dom ska va jävligt glada för att det blev lika.dom hade inte en enda målchans medans vi hade femton ! jag menar seriöst köp en lott va?`

Fjärde dagen: vi hade två matcher. Först mot norge där jag fick stå över för jag glömt fotbollsstrumpor -.- vi vann den med 5-0! andra matchen mot england som jag spelade och gjorde ett mål men missa en straff vann vi med 7-0 så vi var semifinal klara!

femte dagen: semifinal mot fel lag! vi skulle mött lb07 men istället blev det mot ett lag jag inte kommer på namnet på men det var ett svenskt lag från vår serie. den matchen vann vi med 1-0 och vi var final redo!

sjättedagen: final mot lbo7. förlorade på straffar! sen på kvällen var det prisutdelning. träffade lite olika folk bland annat engelsmänn, roliga sådana!

sjunde dagen: upp tidigt för att åka in till barcelona. var och kollade camp nou, älskar det! mitt mål är att spela där någon dag! sen shoppa vi efter det. och eftersom det var sista kvällen fick vi fri tid på kvällen eller ja till tolv för sen stängde hotellet -.- men vi va ute på stan hela laget stack på nattklubb förutom jag,moa,emma och corre som var ute. vi träffade pojkar från italien. jag hängde med 2 av dom som var 17 för dom andra tjejerna ville va med svenskar och det pallade inte jag. så stack den ena killen in på sitt hotell för att hämta pengar så stannade jag kvar med den andre killen. det slutade med att vi satt och strulade på en bänk i 1 och en halv timme... heheh sen var det hemfärd och den berättar jag inget om !

Kommentarer

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara vi kan se)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0