VAKEN VAKEN!

så nu är jag vaken. gick inte och la mig sent men ändå sov jag länge , jaja det var bara skönt så jag klagar inte !
funderar på att gå ut och bada en liten stund i poolen men det blåser ute så det kanske blir lite kallt :(
ensam hemma också så det blir väl bara chilla , kanske fixa lite på rummet och sånt smått liksom.

IMORRON IMORRON IMORRON har Harry Potter del 2 premiär! the end is near, hahahah!
ville jättegärna se den på premiären men när johanna skulle boka biljett fanns det bara ensamma platser och det ville vi inte ha :( så ska se den på torsdag istället, den kommer ju va lika bra då så det kvittar ju egentligen men ändå inte liksom, aja nu ska jag sluta snacka, måste äta frukost. hejdå!




Kommentarer

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara vi kan se)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0