dålig uppdate!

ja jag erkänner , jag har bloggat skiiit dåligt men ska försöka ändra det nu!jag sitter framför datan där nere och klockan e 08.06 . ni undrar säkert vad jag gör uppe såhär tidigt men ja min konfa börjar klockan 9 så därför sitter jag uppe såhär tidigt, gick upp sju men jag har försökt klä på mig osv. Jag kommer använda mjukisbyxor eller shorts nu tills min jävla fot är läkt eller något. NU ska jag berätta för er vad som hände med den :
Igår hade vi träning och övade inlägg så sprang jag allt vad jag orkade för att hinna fram till bollen men jag kom inte så långt förräns jag trampade fel och foten knakade till så det hördes över halva fotbollsplan , så nu kan jag knappt stötta på den foten och om mindre än två veckor åker jag till spaninen, känns som den inte kommer vara hel då men det skiter jag i jag ska spela i spaninen så är det bara !

men nu ska jag hämta alla mina grejer, vi hörs små pluttar !!





Kommentarer

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara vi kan se)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0