SAY WHAAAAT!?

hahah nu ska ni få höra, eftersom ni inte har min facebook ska ni nu få veta:
Jag är singel. Jag är inte ledsen. Vill ni veta varför så fråga bara !
haha ja,lite allmänt nu igen. har en brännskada på min arm som gör ont, inte kul, typ en bajsbrun fläck på armen! jag vet skiit bra förklaring men vet verkligen inte vad jag ska skriva !!
jaja nu har jag ändå inget mer att säga förutom att jag är stolt över Johannes(inte han jag va tsm med, min barndomskompis) som klara moppekörkorts provet på ett försök!

Kommentarer
Postat av: E M M A

aw, söt du är hjärtat!

saknar dig så innihelvetes mycket, vi får ta & ses snart :D <3

2011-06-09 @ 22:29:10
URL: http://www.emmas.nu
Postat av: anonym

nej :( varför är du inte lessen :O jag skulle varit jätte lessen :(

2011-06-10 @ 23:38:59

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara vi kan se)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0