Strålande solsken?

asså vart har solen tagit vägen!? det här sommarlovet kommer säkert bli som alla andra så det är superfint väder sista veckan och typ en månad i skolan ! och det pallar jag inte! men men den kanske kommer fram, vem vet?

ja igår så var jag inne i lund på morgonen skulle till umo, min kurator e där. så snacka jag med henne och det var bra som vanligt. sen när jag skulle gå till bussen så bajsar en fucking fågel på mig!! jag HATAR fåglar från och med nu ! fyfan vad äckligt jag tror jag skulle spy !! asså jag kan inte bli mer äcklad!!
 


hahahahhahahah as ful bild sen i julas, jag bjuder ;)



Kommentarer
Postat av: Angelica

sv; tack så mycket :) allt bra med dig ?:p

2011-06-18 @ 16:37:39
URL: http://angelicaholmstedt.blogg.se/

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara vi kan se)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0