sv:

hej, någon hade kommenterat inlägget om att jag gjort slut och frågat varför jag inte var ledsen. Jo det är helt enkelt så att han har ljugit väldigt mycket för mig, vilket är fel ! och han sa han inte ville ha ett seriöst förhållande sen en timme efter att han ville ha de sen sa han igen att han ville ha ett oseriöst förhållande vilket inte jag vill. Så jag tänkte igenom det och gjorde slut helt enkelt. jag blev inte ledsen för att det känns som vi kommer ha det bättre som kompisar och att jag äntligen är lite friare eller vad man ska säga. jag kan erkänna att det inte verkade som han blev lika glad , men han har sagt innan att han kanske ville det skulle ta slut. Jag förstår mig inte på han ibland men ja jag gjorde det som kändes rätt och nu mår jag bra och är inte särskilt ledsen. Hoppas det var svaret du sökte !

Kommentarer
Postat av: ewe ♥ cheerleader, modell, naturare

Vad bra att du mår bra! :)



Kram!

http://lifebyewe.blogg.se

2011-06-11 @ 16:17:42
URL: http://lifebyewe.blogg.se/

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara vi kan se)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0