dag 17.

En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.
hmm jag vill nog byta liv med...Rihanna eller Selena Gomez.
Varför rihanna: jag vill byta liv med rihanna för att hon verkar vara omtyckt av alla och hon e så söt och sjunger sjuuuukt bra!
Varför Selena: hahah såklart för att jag vill se om Justin Bieber e helt divig eller inte och för att jag älskar hennes hår och hon e söt!
Övrigt om dagen. dagen har varit helt chill, praoens första dag ju! jag gjorde ca 40 mackor! *stolt*
men vi var 3 prao elever så det var trångt. en ful kille som pratar mycket och en söt kille som inte pratar ! D: asså jag dör! annars va det helt okej! alla tjejer som jobbar där e helt amazing! nu ligger jag i sängen i min älskade real madrid tröja och läser. skulle egentligen gjort so arbete idag men blev inte så, så jag MÅSTE göra det imorron ! sen lämna in det på onsdag. och mina prao tider e ändrade från 8-16 til 10-16 ! wihi!
puss !

Kommentarer

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara vi kan se)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0