Dag 22.

En låt som får mig att gråta.
hmm finns faktiskt många jag kan börja gråta till, men ja en absolut favorit är:
She will be loved- Maroon 5
den lyssnar jag på hela tiden och jag verkligen älskar den!
jag vet att jag inte gjort alla dagar men jag har haft fullt upp så sorry !
igår var jag på nova med moa,jhon och johannes. sen efter det stack vi hem till johannes. Moa och jhon åkte rätt tidigt men jag var kvar hos lilla johannes och kollade på film och han tvingade mig att käka osv. hihi trevlig pojke: äter du inte så ser vi inte på ice age! jag bara okej då -.-'
idag har jag spelat match, vann med 2-0 !
nu packar och städar jag så jag kan åka till lilla amanda och sova där! :) mihihi :)
juste jag lyssnar på Johan Palm, hahah verkligen år sen!
puss!
btw: gammal bild!

Kommentarer

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara vi kan se)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0