FETT NICE!

jag har en bra dag idag! den började dåligt men e nu suverän! jag har fått en egen nyyy laptop! åhh äntligen! min andra gick ju sönder och alla bilder osv låg på den -.-' men han som skulle försöka laga den lyckades ialla fall spara alla mina bilder någonstans! I´m haaaaaaaaaaaaappy!
fast lite gladare än det! och jag har endast några få bilder på denna datorn som får duga sålänge! nu ska jag sova efter att ha råpluggat till kemiprovet imorron! det kommer gå cepe dåligt! D: känner det på mig redan nu! och har en diss:
FÖRSTÄRKARE!

va hemma hos jhon idag och slog huvudet i hans dumma förstärkare! arrgh har bula där nu+ att jag glömde min mysiga mössa hos honom också! så jääääkla typiskt!
aja nu ska jag sluta dampa och läsa:
helt okej bok, inte min smak men en svenska uppgift så måste göras antagligen -.-'
godnatt och som pricken på i:et en bild på mig!
ful bild på mig men what evah!

Kommentarer
Postat av: Sannie

Ha en awesome fredag, vaja! :D

2011-03-11 @ 10:50:46
URL: http://sannie.blogg.se/

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara vi kan se)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0