I´m bad.

De var fett längesen jag bloggade, gud vad jag är dålig. Men iaf.
I fredags så chillade jag lite, tror även de var då Kim Ekdahl Du Rietz kom till min prao. Kommer ni ihåg när jag och Steffi var helt kära i honom?
Iaf så stod jag och typ tittade på honom när han var där, han tyckte nog jag var störd.
På kvällen snackade jag med massa folk på skajp och typ chilla, sen i lördags stack jag till Mathildabebis, och vi åkte till Flyinge och träffade lite folk, sen efter de stack vi hem och fixade Maia, hennes häst till tävlingen och sen snackade vi typ med Ludvig hennes bror hela kvällen, haha.
På söndag gick vi upp tidig och åkte på hopptävling, var där till typ två och sen hem och bara chilla.
Idag har jag varit i skolan och mår inte så bra så ska kanske inte på agilityn ikväll, men ja vi får la se.
På fredag har bebis konsert i Danmark, och jag kommer seriöst dö. FUCK THIS SHIET.



Kommentarer
Postat av: Hanna

Min vän är på hans konser i Danmark just nu! :) och hon är från Finland!

2011-04-01 @ 19:27:31
URL: http://hannasofiablogg.blogspot.com
Postat av: Hanna

Min vän är på hans konser i Danmark just nu! :) och hon är från Finland!

2011-04-01 @ 19:28:50
URL: http://hannasofiablogg.blogspot.com

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara vi kan se)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0