Sängen.

Nu har jag bäddat rent i sängen. Älskar att sova i helt rena lakan så bytar typ hela tiden, haha.
Har också duschat, smörjt in mig med boddy butter, tatt ut linserna (gör typ aldrig de, dåligt i know) pluggar satan till kemi provet, (vår kemi bok är den som är med i centralskolan för er som bryr er) känns som jag kan allt, gjort klart engelskan, och ätit, varit ute med hunden, kollat, facebook, twitter och alla bloggar och även hunnit va med Johanna (okey vi pluggade tsm) och kollat på DH, fixat en header till en random och städat lite, borstat tänderna och gjor mig i ordning för sängen, innan klockan tio. Herregud vad man är grym.
Nu ligger jag i sängen, ska läsa lite i min svenska bok, Vinterviken. Rätt bra faktiskt, lite konstig i början men ja.
Lyssnar på musik nu, och har haft Summertime - Cody Simpson på hjärna hela dagen så har typ hört den 4 ggr redan, haha, 
Imorgon ska vi till ungdomsmottagningen med skolan, rätt chill men har typ varit där skit många ggr, till och med sovit där. Var ju med i en sån unggrupp.

SOV GOTT LOVERS ♥

Kommentarer

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara vi kan se)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0