eurovision songcontest

ja jag sitter och kollar eurovision songcontest, jag har super tråkigt ! jag vet inte vad jag ska göra, bli ju tokig nästan, alla sjunger dåligt eller så är låten skit dålig. suck -.-
idag har min lillebror sitt födelsedags kalas men tönten har redan gått och lagt sig ! men han va på spel och övernattnings kväll igår på skolan så han har väl varit uppe halva natten. han klaga på att någon random unge legat och snarkat ! hahahhaha så härlig han e ibland, typ som idag när jag sa: sätt på tvn han bara : hur då?
jag trodde jag skulle skratta sönder så trött han är alltså!
ialla fall vi käkade as god tårta, mums säger jag bara !hahahahhah så jäääävla tönt eurovision e ! jag tror jag kommer dö av skratt ! så jävla patetiskt ! jaja ska väl inte klaga dom försöker väl så gott dom kan ! xp
godnatt på er sötnosar!
amanda känner du igen dig på bilden? ;)

Kommentarer
Postat av: AMANDA

HAAHAHA, vadå känner igen ? D:

2011-05-15 @ 15:54:36
URL: http://stephanieochamanda.blogg.se/
Postat av: Cassie

sv; NEE INTE VAD JAG VET!! kör oxå på caps, lol ;)

SEND A PHOTOOOO

2011-05-16 @ 07:32:09
URL: http://sweetfrog.blogg.se/

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara vi kan se)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0