FIX TRIX OCH MIX ( BARA FÖR DE RIMMAR )

Hejsan hejsan.
Just nu ligger jag i sängen efter en sjukt najs dag i skolan, 
Steffi sov hos mig inatt eftersom vi inte började förrän tolv idag.
Skolan har varit sjukt chill,
efter skolan var jag lite med Johanna och vi kollade på Desperat housewifes.
Har fixat lite med headern, vet inte vad jag tkr, men ska försöka fixa en ny design snart.
Ska bara fixa färdigt alla andras.
VAD TKR NI ?
Måste även komma på något jag kan äta till kvällsmat.
Jag och Steffi åt ju pannkakor till frukost så de går inte,
hmmmm.
Pappa är och springer något lopp eller nåt, mamma är i Berlin och min syrra är inte hemma så får fixa något själv.
Justin @ the billboard awards 2011.



Kommentarer

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara vi kan se)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0