hellu

tjena tjena, fin design amanda gjort va!igår var jag hemma hos johannes, vi stack till rövarkulan skit mysigt!!sen stack vi hem till honom och käkade middag och kollade fotboll. hans mamma är så söt! vi fick glass av henne igår så skickade jag ett tack sms till henne så svara hon "var så god. Bara för ni är så söta! :)" e hon inte gullig? jaja barcelona-manchester igår, barca vann såklart älskling hejade på MU(manchester united) men jag visste att barca skulle vinna. dom är ju trotsallt bäst!dom vann med 3-1 haha det e lite utklassning för att va champions league final ju! Nu sitter jag hemma framför mamma och pappas data för jag inte orkar med min egna supersega data!fick btw ett asfint halsband av älskling igår som present ! så jävla gullig han e!




Kommentarer

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara vi kan se)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0