shoo bre

hejhej, blogg.se har varit jättekonstigt heeeela helgen så därför kom mitt blogginlägg efter konfalägret upp!
konfalägret var mycket bättre än vad jag trodde det skulle bli, vi hade kul och skrattade hela tiden så nu går jag runt och säger:
ska kööpa cigg, eller gooodiss ! hahahha mycket roligare om man hör mig säga det men det kommer nog inte hända så :D
sitter och letar efter några bilder från konfan men jag hittar inga men såfort jag får tag på några ska ni såklart få se dem! nu ska jag duscha sen nana gott, sov morgon till halv nio imorron, fett nice!
ska börja tänka på vad jag vill ha i konfa och födelsedags present också, hmmm ska önska mig Iphone 4: a (A)

Kommentarer

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara vi kan se)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0