skoola

sitter i skolan nu och har lunchrast. efter skolan ska jag hem och duscha sen packa för att åka iväg på läger nu ikväll till ivön med konfan. känns som det kommer bli as tråkigt men ja vi får se jag kanske kommer få ha liiiiiite kul? hoppas verkligen inte vi ska sitta och prata i flera timmar om gud och sånt !! om det blir så kommer jag säga att jag mår dåligt och går och lägger mig för jag pallar inte prata om gud, jag konfimerar mig inte för att komma närmare gud eller något sånt! jag konfimerar mig för att få paaaket!!!  det e ju paketen som är det roliga i det hela!

Just nu sitter jag och bloggar och Amanda och Johanna sitter och kollar på rihannas loud t-shirt från hennes konsert, det låter inte riktigt som dom hittar någon men aja  nu pallar jag inte skriva mer för jag har egentligen inget att skriva förutom det med konfan så jag kommer antagligen bara mobilbloggga utan bilder för jag tar inte med min data för man har säkert inte internet där ute i ödemarken!!känns verkligen som det kommer bli en totalflopp!

ciao!





Kommentarer

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara vi kan se)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0